Porównaj marketing tradycyjny z marketingiem internetowym:
♦Jaki jest fizyczny dostęp do informacji o Twojej firmie/ofercie poprzez szyld, banery reklamowe, ulotki, wizytówki, ogłoszenia w prasie, radiu, czy reklamy w telewizji?
Czas oddziaływania takiej reklamy jest krótki, co przekłada się na brak utrwalenia informacji o marce i jej produktach.
♦Jaki jest zasięg oddziaływania tradycyjnych źródeł informacji?
Szyld, potykacz (stojak reklamowy), plakat– bywa zapamiętany w przypadku spacerów. Przydrożne billboardy reklamowe – rzadko kiedy kierowcy zwracają na nie uwagę, a nawet jeśli, to nie zatrzymają się na środku jezdni tylko po to, by zapisać numer telefonu. Ulotki – zapychacze skrzynek pocztowych, wyrzuca się do kosza. Wizytówki – wręcza się podczas pierwszego kontaktu z Klientem. Ogłoszenie w prasie – jeśli niepowtarzane, jest jednorazowe, a gazeta kończy swój żywot w składzie makulatury.
♦Jaki jest koszt reklamy tradycyjnej?
Szyld, napis (wymaga renowacji) + ewentualna naprawa uszkodzonej elewacji;Potykacz z wymiennym plakatem + projekt graficzny + koszt druku plakatu; Billboard (18 m2) miesięczny wynajem powierzchni + projekt graficzny + druk i klejenie; Ulotki w zależności od formatu, gramatury papieru etc. (1000 sztuk) + projekt graficzny; Wizytówki (1000 sztuk) + projekt graficzny; Ogłoszenie w prasie ilość słów + projekt graficzny + format. Jaki jest dodatkowy koszt gadżetów promocyjnych takich jak: kubki, breloki, smycze, długopisy, kalendarze? Przekazywane są najczęściej stałym Klientom i partnerom biznesowym.
Poprzez jednorazowe informacje zapisane na nietrwałych nośnikach, czy upominki
nadal nie mamy gwarancji zdobycia zainteresowania naszą ofertą!
Subscribe to RSS headline updates from:
Powered by FeedBurner